اس ام اس جدید • عاشقانه • سرکاری • خنده دار • بامزه

از قسمت موضوعات؛ اس ام اس دلخواه را انتخاب کنید!

اس ام اس جدید • عاشقانه • سرکاری • خنده دار • بامزه

از قسمت موضوعات؛ اس ام اس دلخواه را انتخاب کنید!

اس ام اس عاشقانه




اس ام اس های عاشقانه

شهریور 88

عشق فرایندی است که من به تو کمک کنم به خود واقعیت نزدیکتر شوی: نه اون چیزی که من بخوام.....


♥♥ ♥♥ ♥♥


عـــــــشق یعـــــــــنی جز خدا را بی خــــــــیال...


♥♥ ♥♥ ♥♥


ادته گفتم خشت دیوار دلتم تو هم منو شکستی اشکالی نداره حالا خاک زیر پاتم...


♥♥ ♥♥ ♥♥


زندگی 2 چهره دارد یا به بازیت میگیره یا به بازیش میگیری..انتخاب با توست...


♥♥ ♥♥ ♥♥

باقی در ادامه مطلب ...


http://oo-oo.persiangig.com/001.gif



 



مستند مردان و زنان آخرالزمان - جوان بی نماز



بزرگترین اقیانوس جهان آرام است پس آرام باش تا بزرگ باشی

♥♥ ♥♥ ♥♥



عشق یعنی این که وقتی میخوای برسونیش رادیو پیام رو روشن کنی ببینی کدوم مسیر پر ترافیک تره!!

♥♥ ♥♥ ♥♥



مژه بر هم نزن ای دوست که بادم ببرد، چون سبک تر شده ام از پر کاهی ز غمت!

♥♥ ♥♥ ♥♥



خدا کند که بدانی چه قدر محتاج است، نگاه خسته ی من بر دعای چشمانت..

♥♥ ♥♥ ♥♥



تا نباشد این جدایی ها، کس نداند قدر یاران را، کویر خشک می داند، بهای قطره باران را..

♥♥ ♥♥ ♥♥



تو مثل اون گل سرخی که گذاشتم لای دفتر، مثل تقدیر، مثل قسمت، مثل الماسی که هیچکس، واسه اون نذاشته قیمت..

♥♥ ♥♥ ♥♥



نفسم می گیرد، در هوایی که  نفس های تو  نیست..

♥♥ ♥♥ ♥♥



میگن عاشقا عشقشون رو زیبا می بینن. این دفعه که دیدمت خیلی زیبا شده بودی. نمی دونم تو هر دفعه داری زیباتر میشی یا من عاشقتر؟

♥♥ ♥♥ ♥♥



این گفته فقط باد صبا می داند ... دارمت دوست به حدی که خدا می داند.

♥♥ ♥♥ ♥♥



نه پای رفتنم اکنون ، نه بال پرواز است  .. از این چه سود که بر من ، در قفس باز است . .

♥♥ ♥♥ ♥♥


غم ها چو کوه گشته و بیداد میکند .. عمرش دراز باد آنکه ز ما یاد می کند

♥♥ ♥♥ ♥♥



هیچگاه نگذار در کوهپایه های عشق کسی دستت را بگیرد .. که احساس می کنی در ارتفاعات آنرا رها خواهد کرد . .

♥♥ ♥♥ ♥♥



چشمانت را ورق بزن ، شاید در گوشه ای از آن مرا به یادگار کشیده باشی . .

♥♥ ♥♥ ♥♥



عشق فراموش کردن نیست بلکه بخشیدن است عشق گوش کردن نیست بلکه درک کردن است عشق دیدن نیست بلکه احساس کردن است عشق جا زدن و کنار کشیدن نیست بلکه صبر کردن و ادامه دادن است

♥♥ ♥♥ ♥♥

در تـاریکـی چـشـمـان ات را جُـسـتـم در تـاریکـی چـشـم هـایت را یـافـتـم و شـب ام پـُر سـتـاره شـد

♥♥ ♥♥ ♥♥



گه عشقت کورم کنه ،خیالی نیست ،حس بودنت ،قشنگ تر از دیدن دنیاست

♥♥ ♥♥ ♥♥



مرا به خاطر بسپار لحظه به لحظه خط به خط .. درستی مرا ببین در این زمانه غلط

♥♥ ♥♥ ♥♥



گاه گاهی به درد دل خود میخندم / خلق دارند تصور ، که دلی خوش دارم . . .

♥♥ ♥♥ ♥♥



کسی هست درین شهر هواخواه نگاهت نشسته است نگاهی غریبانه به راهت مبادا که نیایی...

♥♥ ♥♥ ♥♥



آه از راه محبت که چه بی‌پایان است با دو منزل که یکی وصل و یکی هجران است

♥♥ ♥♥ ♥♥



هرگاه دلت هوایم را کرد، به آسمان بنگر و ستارگان را ببین که همچون دل من در هوایت می تپند

♥♥ ♥♥ ♥♥



نقش کردم رخ زیبای تو بر خانه دل........خانه ویران شدوآن نقش به دیوار بماند

♥♥ ♥♥ ♥♥


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد