اس ام اس جدید • عاشقانه • سرکاری • خنده دار • بامزه

از قسمت موضوعات؛ اس ام اس دلخواه را انتخاب کنید!

اس ام اس جدید • عاشقانه • سرکاری • خنده دار • بامزه

از قسمت موضوعات؛ اس ام اس دلخواه را انتخاب کنید!

اس ام اس بامزه و جالب



اس ام اس های بامزه



اگر طاووس برای ناز کردن و روباه برای فریب دادن وتمساح برای اشک

 ریختن وکلاغ برای قارقار کردن داشته باشی دیگر نیازی به زن گرفتن نداری

** **  **


دو تا سگ میخواستن ازدواج کنن عروس موقع بله گفتن میگه :با اجازه پدر سگم مادر سگم و دو تا داداش توله سگم و خود تخم سگم واق

** **  **


باقی در ادامه مطلب ...


http://oo-oo.persiangig.com/001.gif







مستند مردان و زنان آخرالزمان - جوان بی نماز


اگر کــــــــسی را دوست داری قورتش بده! و هرگز دستشوی هم نرو!

** **  **

(’.')
((
))
((
))
کاری ندارم، دارم کرم می ریزم!

** **  **

ای پیتزای عشقم! همبرگر قلبم! کباب زندگیم! واسپاگتی افکارم! بی تو من فلافلم

** **  **

این نردبان ترقیه:
l-l
l-l
l-l
l-l
l-l
l-l
I.Q! ازش می رن بالا نه پایین!

** **  **

مستند ابتذال در سینمای ایران - دیدنی

روم به دیوار، گلاب به روت، تا این اس ام اس رو بخونی من برم دستشویی و برگردم!

** **  **

عشق … سرکاریه
محبت … تظاهره
مهربونی … مسخرس
وفا … مُرده
عهد و پیمان … دلخوشیه
عاطفه … تموم شده
مهر … مدرسه ها باز می شه!

** **  **

قابل توجه آقایان: با توجه به در نظر گرفتن قیمت جدید سکه دیه از مهریه ارزانتر است.. حالا تصمیم با شماست

** **  **

اگر ۱۰ تا گل رز دستت گرفتی و رفتی جلوی آینه و دیدی ۱۱ تاست، تعجب نکن…
این نشون میده که تو هم کوری هم کودنی هم دچار توهم شدی!

** **  **



غضنفرمیره دکترمیگه آقای دکترمن فراموشی گرفتم
دکتر میگه چندوقته این بیماری رودارین؟میگه کدوم بیماری؟

** **  **

برداشتن قدم های بزرگ در زندگی…
.
.
.
پاره شدن شلوار را در پی دارد!

** **  **

ما که رفتیم
.
.
.
کجا دنبالم راه افتادی؟
.
.
.
دیوانه! می گم نیا!
.
.
.
بابا! دارم می رم دستشویی!

** **  **

می دونم تا SMS میاد دعا می کنی که من باشم، می خواستم بگم دعات مستجاب شد!

** **  **

یه قورباغه با یه اردک ازدواج می‌کنه، اگه گفتی بچه‌شون چی میشه؟
.
.
.
.
بچه‌دار نمی شن، واسه‌شون دعا کن، زندگیشون داره از هم می‌پاشه!

** **  **

دستت رو ببر تو موهات، یکیشون رو بگیر، فکر کردی اینو با صدتا دنیا عوض می کنم؟
کور خوندی… از خدا می خوام مو خوره بگیره همش بریزه!

** **  **

ازعشق تو به کوچه پس کوچه ها زدم، الان عشقو ولش کن من گم شدم! حالا باید چی کار کنم؟!

** **  **

بر سر راهت دامی از عشق پهن کردم، ولی تو با سرعت از کنارش رد شدی و گفتی: میگ میگ!

** **  **

مسیج‌های نو و کهنه شما را خریداریم! (سازمان بازیافت مسیج‌ها)

** **  **

انالله واناالیه راجعون…
ارسال کننده این پیام کشته ومرده شماست.

** **  **

هرگز ندیدم بر لبی لبخند زیبای تو را … هرگز نمی گیرد کــــــــسی در قلب من جای تو را
هیجان زده نشو! پشت یه کامیون نوشته بود!

** **  **

هه هه هه…
ببخشید، یه لحظه تو رو تو ذهنم تجسم کردم، نتونستم جلوی خنده مو بگیرم!

** **  **

چندین ساله که دوستت دارم و همیشه دوستت داشتم. ولی هر وقت خواستم به لب هات نزدیک بشم منو با نفرت زمین زدی!
امضا: آب دماغ!!!

** **  **

@ @
می دونی این چیه؟
یکیشو بگیر تو دستت…
.
.
.
آی قلوه قلوه قلوه!!!

** **  **

عشق من از وقتی رفتی خونه تاریکه …
چراغ خونه خاموشه …
.
.
لامصب فیوز کنتورو رو چرا بردی با خودت آخه

** **  **

چند تا توله سگ برای باباشون تولد می گیرن روی کیک می نویسن: پدرسگ! تولدت مبارک!

** **  **


۳ تا پیرزن ترشیده توی روزنامه اگهی می دن یکی ببر دو تا جایزه بگیر

** **  **

یارو بعد از۴۰,۳۰سال کچلی مو می کاره,
۱هفته بعد اسمش واسه حج واجب در میاد!!!

** **  **

دختر دم بخت: مامان! شاهزاده رویاها با اسب سفید یعنی چی؟
مامان: یعنی یه خری مثل بابات!

** **  **


دیروز روز جهانی آوارگان بود, توقع داشتم یه تبریک خشک و خالی به ما میگفتی که یه عمریه آوارتیم

** **  **


اخبار اعلام کرده   زیباترین  کره خر   دنیا گمشده  ، بچه نشو  !  برگرد

** **  **

شاد باشید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد