اس ام اس جدید • عاشقانه • سرکاری • خنده دار • بامزه

از قسمت موضوعات؛ اس ام اس دلخواه را انتخاب کنید!

اس ام اس جدید • عاشقانه • سرکاری • خنده دار • بامزه

از قسمت موضوعات؛ اس ام اس دلخواه را انتخاب کنید!

اس ام اس روز تولد و ازدواج


اس ام اس روز تولد و ازدواج


یک تکه بلور از جنس حضور / یک یاس سپید از رنگ امید

با هرچی وفاست از سوی خدا / همه تقدیم تو باد

عزیزم امروز قشنگ ترین روز زندگیمه

تولدت مبارک


ôôّô


تولدت بهانه ای شد تا این فصل را بیشتر دوست داشته باشم

زیرا فصل خوشحالی فرشتگان ، روز تولد توست . . .

از طرف دوست دار تو و آرزو های تو . . .


ôôّô


باقی در ادامه مطلب ...


http://oo-oo.persiangig.com/001.gif




مستند مردان و زنان آخرالزمان - جوان بی نماز


danestanihayejensi


عزیزم روز تولدت را با آسمانی پر از ستاره های چشمک زن


با دشتی پر از شقایق ها و با آرزوی موفقیت برای تو

به تو تبریک میگویم . . . گل من تولدت مبارک

ôôّô



رسیده روز تولد تو که باز برات هدیه بگیرم

واسه من اینم یه جور بهونه ست بگم که چقدر برات میمیرم

روز آغاز زیستن مبارک

ôôّô



تو پرستوی امیدی مگر از من تو جه دیدی

غربت من و که دیدی از کنارم پر کشیدی !؟

با تمام بی وفائیت میگم تولدت مبارک

دوستت دارم ...

ôôّô



زیبا ترین تولد ها ، آن هائیست که در رویا برای کسی میگیریم

که عاشقانه دوستش داریم

بهترین دلیل واسه زندگیم تولدت مبارک

ôôّô



وقتی که پاتو گذاشتی روی این زمین خاکی

تموم گل های عالم شدن از دست تو شاکی

خدا هم هواتو داشته ، تو رو با گلا سرشته

با تو دنیای پر از درد ، واسه من مثل بهشته

روز میلادت مبارک عزیزترینم .

ôôّô



عزیزم آهنگ صدایت با به دنیا آمدنت زیبا ترین ترانه زندگیم

نفس هایت تنها بهانه نفس کشیدنم و وجودت تنها دلیل زنده بودنم است

پس با من بمان تا زنده بمانم ... تولدت مبارک . . .

ôôّô



واسه من جشن تولدت یه بهونه بود همیشه / که رو هدیه بنویسم دلم از تو دور نمیشه

عزیزم تولدت مبارک ، دوستت دارم . . .

ôôّô



روز تولد انسانها در هیچ تقویمی یافت نمیشود ، چرا که فقط

در قلب کسانی است که به آنها عشق میورزیم . . .

عزیزم تولدت مبارک . . .

ôôّô



هنوز هم زمستون به یادت بهاره / تو قلبم کسی جز تو جائی نداره

صدای دلم ناسازگاره / سکوتم به جز تو صدائی نداره

عزیزم تو اولین کسی هستی که عشقش در قلبم متولد شد

و تولد عشق تو در بهار را تا پایان حیات بشر به کما خواهم برد

از طرف دوست دار همیشگی تو . . .

ôôّô



حقارت واژه ها را وقتی دیدم که نتونستن مهربونیت رو توصیف کنند

به اندازه تمام خوبی های دنیا دوستت دارم . تولدت مبارک عزیزم . . .

ôôّô



عزیزم بهترین انتخاب عمرم همراه شدن با تو در مسیر زندگی است

هر چیز خوبی در دنیا فقط یکیست ٫ ۲ شاخه گل به مناسبت دومین سالگرد

ازدواجمان تقدیمت میکنم ٫ ۲۵ بهمن یاد آور  بهترین انتخاب زندگی ام را فراموش نمیکنم

ôôّô



مهربان ترینم وقتی تو با منی ٬ سرود و شادی با من است

در ضمیرم نقش تو را بر قلبم حکاکی کردم و هر لحظه دلم به یاد تو میتپد

در قلب من آفتاب تابان باش . ۲۵ بهمن ماه سالروز ازدواجمان را عاشقانه تبریک میگویم

ôôّô



قشنگ ترین تصویر عمرم عکس نازنینی از نخستین دیدن توست

خوش آهنگ عمرم ٫ یادگار دلنشین اولین خندیدن توست ...

تولدت مبارک . . . دوستت دارم

ôôّô



یک تکه بلور از جنس حضور / یک یاس سپید از رنگ امید

با هرچی وفاست از سوی خدا / همه تقدیم تو باد

عزیزم امروز قشنگ ترین روز زندگیمه

تولدت مبارک

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد