اس ام اس جدید • عاشقانه • سرکاری • خنده دار • بامزه

از قسمت موضوعات؛ اس ام اس دلخواه را انتخاب کنید!

اس ام اس جدید • عاشقانه • سرکاری • خنده دار • بامزه

از قسمت موضوعات؛ اس ام اس دلخواه را انتخاب کنید!

اس ام اس جدید مهر ماه


اس ام اس های بامزه مهرماه


اس ام اس جوک خنده دار و سرکاری جدید


 سلام بیبن من گم شدم نمیدونم  از کجا باید برم ..

.
.
.
بگو از کدوم طرف باید قربونت برم


  ▀ 

یک دقیقه بوسیدن 26 کالری می سوزاند . تو کالری نمیخوای !؟


  ▀ 

:..:: .-. : .:::-.::.:- ..:..::. ..-..::-.. ::.- ..:.:.- :::-. :... .. .: .-:::... -::. . .::-..:-.. : ..: .

 کاش کور بودی می فهمیدی چی نوشتم!!!


  ▀ 

 اگر همسفر عشق شدی...

قربونت کرایه ما رو هم حساب کن !



http://a.imagehost.org/0252/Untitled-2.gif



به ادامه مطلب مراجعه شود ...




  ▀ 


دروغ نیست اگر بگوویم

که بی تو، زنده مانی میکنم ، نه زندگانی !


  ▀ 

اگه گفتم عاشقتم ؛ اگه گفتم دیوونتم

اگه گفتم فقط تو رو می خوام

 

داشتم خواب براد پیت رو می دیدم ! توهم فانتزی نزنی !!!


  ▀ 


مگه من به تو اجازه دادم که بازم رفتی اون بالا

 هان !؟ 

بیا پایین

زود باش

 آخه تو فقط ماه منی !



  ▀ 


از کجا می فهمی که خانمی قصد دارد یک حرف هوشمندانه بزند؟

وقتی جمله اش را با  "روزی از یک مرد شنیدم " شروع کند!


  ▀ 

هر وقت کسی رو دیدی احساس کردی میخواد بغلت کنه و فقط تو می بینیش

زبونت بند اومده ، صدایی نمیشنوی و زمان نمیگذره

 

مطمئن باش اون عزرائیله !!!


  ▀ 

از حیف نون میپرسن شراب زندگی یعنی جه ؟

میگه : نمیدونم ، من فقط دوغ میخورم !!!


  ▀ 


دو شاخه گل ، دو جام مستی

به قربانم بری هرجا که هستی !!!



  ▀ 


حیف نون سوار مترو میشه تفنگ در میاره به راننده مترو میگه برو دبی !!!



  ▀ 


بابام گفت : عشق کشکه !

منم جواب دادم : زندگی هم آشه ، بدون کشک بی مزه میشه !!


  ▀ 


به غضنفر میگن از چه لبی خوشت میاد؟ میگه از لب جوب!



  ▀ 

مستند مردان و زنان آخرالزمان - جوان بی نماز

آیا دوستان شما در مسنجر برای شما افلاین می آیند؟ آیا می خواهید مچشان رابگیرید؟

 آیا می خواهید بدانید چه کسانی در مسنجرآنلاین هستند؟ اگر می خواهید بدانید

 باید بگویم خیلی فضولید



  ▀ 


دلم می خواد که از سر محبّت

به عشق من بدی جواب مثبت
تو بی لیاقتی اگه بگی"نه"
اِندِ حماقتی اگه بگی "نه"

فدای اون که "نه" نمی گه می شم

عاشق یک دلبر دیگه می شم
اگر جواب "نه" بیاد تو sms  و نامه ت
خلاصه قهر، قهر تا قیامت!


  ▀ 


اس ام اس جوک جدید ، اس ام اس خنده دار جدید ، اس ام اس سرکاری جدید ، پیامک خنده دار امروز ، اس ام اس های سرکاری امروز ، اس ام اس ضد حال ، اس ام اس کل کل ، اس ام اس برای سرکار گذاشتن ، مسیج خنده دار ، مسیج جوک ، خنده دار ترین اس ام اس ها ، اس ام اس جوک و سرکاری ، جوک و اس ام اس جدید

 





نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد