اس ام اس جدید • عاشقانه • سرکاری • خنده دار • بامزه

از قسمت موضوعات؛ اس ام اس دلخواه را انتخاب کنید!

اس ام اس جدید • عاشقانه • سرکاری • خنده دار • بامزه

از قسمت موضوعات؛ اس ام اس دلخواه را انتخاب کنید!

اس ام اس بامزه


 اس ام اس های بامزه

جدید - مهر ماه 


sms-jok.royablog.ir

تریپ جدید مرام:


.

.

..

کلنگتم عمله!

----l-
l       '.o
l       /l 
l        JL
l
l
اگه یه بار دیگه از این اس ام اس های تکراری بدی خودمو دار میزنم



 آیا میدانید  نیمی از عمر دخترا و پسرها صرف چه می شود؟.

.

.

.

e نمیدانید؟

.

.

.

پسرها به دنبال جوراب خود میگردند و دخترها در جستجوی گل سر

حالا دانستید؟............ گل سر/جوراب منو ندیدی؟



دوباره فـــال حــــافـــظ و دوباره توی فــالــمی


هـــمـــیـــشـــه در خیالتم اگر چه بی خیالمی



 خوش به حالت همیشه بهت غبطه میخورم اینقدر خوشبختی و  خودت نمیدونی

.

.

.

.

.. به قول شاعر بدبخت انکه گرفتار عقل شد خوشبخت انکه  کره خر امد الاغ رفت



به ادامه مطلب مراجعه کنید...



آیا میدانستیدنسبت خارش هر نقطه از بدن با میزان دسترسی آن نقطه نسبت عکس دارد.

امتحان کنید تا مطمئن شوید.

.

.

.

.بیتربیت کجا رو داری میخارونی؟



 از وقتی که دلت اومد تنگ دلم  هر روز  دلم تنگ دل تنگت میشه



از حیف نون می پرسن. میدونی کهریزک زیر نظر کی بود؟

میگه نه ولی زیر نظر هر کسی بود انشالله اون دستش هم مثل این یکی دستش بشه ...!



سلام بیبن من گم شدم نمیدونم  از کجا باید برم ..

.
.
.
بگو از کدوم طرف باید قربونت برم



یک دقیقه بوسیدن 26 کالری می سوزاند . تو کالری نمیخوای !؟



دروغ نیست اگر بگوویم

که بی تو، زنده مانی میکنم ، نه زندگانی !



اگه گفتم عاشقتم ؛ اگه گفتم دیوونتم

اگه گفتم فقط تو رو می خوام

داشتم خواب براد پیت رو می دیدم ! توهم فانتزی نزنی !!!



از کجا می فهمی که خانمی قصد دارد یک حرف هوشمندانه بزند؟

وقتی جمله اش را با  "روزی از یک مرد شنیدم " شروع کند!



از حیف نون میپرسن شراب زندگی یعنی جه ؟

میگه : نمیدونم ، من فقط دوغ میخورم !!!


دو شاخه گل ، دو جام مستی

به قربانم بری هرجا که هستی !!!


اس ام اس جوک جدید ، اس ام اس خنده دار جدید ، اس ام اس سرکاری جدید ، پیامک خنده دار امروز ، اس ام اس های سرکاری امروز ، اس ام اس ضد حال ، اس ام اس کل کل ، اس ام اس برای سرکار گذاشتن ، مسیج خنده دار ، مسیج جوک ، خنده دار ترین اس ام اس ها ، اس ام اس جوک و سرکاری ، جوک و اس ام اس جدید



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد