اس ام اس جدید • عاشقانه • سرکاری • خنده دار • بامزه

از قسمت موضوعات؛ اس ام اس دلخواه را انتخاب کنید!

اس ام اس جدید • عاشقانه • سرکاری • خنده دار • بامزه

از قسمت موضوعات؛ اس ام اس دلخواه را انتخاب کنید!

اس ام اس جالب و بامزه



اس ام اس جدید جالب و بامزه


با عرض سلام، می خواستم برای نیامدن به خانه شما در ماه رمضان عذرخواهی کنم و برای جبران آن نیت کردم کفاره آن را بدهم که اگر خدا قبول کند 60 روز اعم از نهار و شام را در خدمت شما خواهیم بود


∙ ∙ ∙ ∙ ∙ ∙



اگه 1 کتیبه با 1000 تا خورشید داشته باشم ، همه خوشیدها رو میگردم

تا یه جایی به تو برسم . . . !


∙ ∙ ∙ ∙ ∙ ∙


دستت رو بذار رو یه طرف صورتت ....... گذاشتی !؟

خوب به این پدیده میگن ماه گرفتگی !



∙ ∙ ∙ ∙ ∙ ∙

باقی در ادامه مطلب ...



شنیـــدم آدم شــــدی , ناراحــــت شــــدم
.
.
.
.
.
اما بعد تحقیق کردم دیدم شایعه بوده
.
.
.
.
.
.
هنــــوزم فـــــرشـــــتــــــه ای !!


∙ ∙ ∙ ∙ ∙ ∙



با عبـــور از پایـــیز , از نردبام آسمان بالارفته و پنجمین خورشید را بچینیم ...
.
.
.
.
.
.
ببخشید فک کنم زیادی تلویزیون نیگا کردم !


∙ ∙ ∙ ∙ ∙ ∙


مستند مردان و زنان آخرالزمان - جوان بی نماز

اگه 2 تا خورشید از پنج تا خورشید کتیبه مال توبود و میرفتی 20 سال پیش  چه چیزی رو تو زندگیت تغییر میدادی و برمیگشتی؟


∙ ∙ ∙ ∙ ∙ ∙


نمیدونم با این که خیلی چرند بودی چرا دوست داشتم هر دفعه ببینمت انگار بهت عادت کرده بودم حالا که همه چی تموم شد منتظرم ببینم بازم   ماجراهات ادامه داره یا نه
.
.
.
.
.
خداحافظ   افسانه جومونگ!!


∙ ∙ ∙ ∙ ∙ ∙


شعار بنده خدا در تظاهرات اخیر :
وای به روزی که بفهمیم چی شد


∙ ∙ ∙ ∙ ∙ ∙



به حیف نون میگن ازچه فصلى

خوشت میاد؟

میگه ازفصل جفـــــت گیرى


∙ ∙ ∙ ∙ ∙ ∙


     
                             (__@__)

<-------،                ¤{  '   ¤   '  }¤

<-------|=====0ooo======Oooo====@

کی اذیتت کرده بد خواهت کیه آمار بده دخلشو بیارم


∙ ∙ ∙ ∙ ∙ ∙


مستند ابتذال در سینمای ایران - دیدنی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد