اس ام اس جدید • عاشقانه • سرکاری • خنده دار • بامزه

از قسمت موضوعات؛ اس ام اس دلخواه را انتخاب کنید!

اس ام اس جدید • عاشقانه • سرکاری • خنده دار • بامزه

از قسمت موضوعات؛ اس ام اس دلخواه را انتخاب کنید!

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس های عاشقانه


اس ام اس عاشقانه

  


اگه به زور روزگار از زندگیت میرم کنار / میرم که ثابت بکنم عاشقتم دیوونه وار


  


 با دوست عشق زیباست ، با یار بیقراری / از دوست درد ماند و از یار یادگاری


  


باقی در ادمه مطلب ...


http://oo-oo.persiangig.com/001.gif





مستند مردان و زنان آخرالزمان - جوان بی نماز


مستند ابتذال در سینمای ایران - دیدنی


نام تو را تا میبرم قلبم غریبی میکند / چشم انتظاری در دلم درد عجیبی میکند


  

 مگر میشود با سنگ انداختن های پیاپی در آب ، ماه را از آب گرفت . . . ؟

  



هفت راز خوشبختی :

متنفر نباش ، عصبی نشو ، ساده زندگی کن ، کم توقع باش ، همیشه لبخند بزن

زیاد ببخش ، یک دوست خوب داشته باش

البته مثل من !!

  



خدایا طاقت هجرش ندارم ، تو میدانی که او را دوست دارم

شده در زندگی لیلای عشقم و من مجنون عشقش در دیارم

  



اشکاتو پاک کن همسفر ، گاهی باید بازی رو باخت

اما اینو یادت باشه ، که باز میشه زندگی رو دوباره ساخت

  



ای به خلوتگه دل محرم راز / با پیامی دل ما را بنواز

گر بگیری ز دلم تو خبری / میکنم هدیه به تو بال و پری

  



از دور برایت گلی میفرستم که نامش سلام و بویش عطر دوستی

و پیامش غم دوری توست

  



الهی هر کجا باشی وجودت بی بلا باشد / سرو دستت علی گیرد ، نگهدارت خدا باشد

  



ز همه دست کشیدم که تو باشی همه ام / با تو بودن ز همه دست کشیدن دارد

  



تو میرسی و در نگاه گرم و مهربان تو / دوباره محو میشود تمام ناتوانی ام

  



شمع اگر پروانه را سوزاند ، خیر تز خود ندید / آه عاشق زود گیرد دامن معشوق را

  



سلامی با اشک ، اشکی چون شمع ، شمعی چون نور ، نوری چون ماه

ماهی چون تو

  

 

 امشبی را که در آنیم غنیمت بشماریم / شاید ای دل نرسیدیم به فردای دگر

  



هزاران دهقان برای آمدن باران گریه کردند ، اما خدا فکر کودکی بود که کفشهایش

سوراخ بود

  



گاه گاهی به درد دل خود میخندم / خلق دارند تصور ، که دلی خوش دارم

  


خانه های جدول زندگی ام را دستان مهربانت یک به یک پر کرد !

رمز جدول چنین بود "دوستم بدار"

  



آنقدر آه کشیدم ز جهان سیر شدم / صورتم گر چه جوان است ولی پیر شدم

  


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد